onsdag 30 december 2009

Ja ni nu toppar jag med -24.5 grader kallt brrr!





Jag tog ett par bilder hos min väninna igår kväll, hon hade gjort så fina änglar och en av dem satt på denna underbara hylla och såg ut att trivas med det.
På andra bilden hade hon gjort vackra hjärtan med speciellt fotopapper att stryka på. Änglamotiv naturligtvis.
Jag vet inte om det syns men det står en otroligt vacker ängel på vänster sida också, den var inte tänd nu men man kunde tydligen ha värmeljus bakom den och då skulle den lysa helt otroligt.
Det här är en lika kreativ kvinna som Er, älskar att pyssla och har så bra ideér, en sådan person som lätt skulle kunna ha en egen butik med hemgjorda saker, mysigt.
Ja naturligtvis var jag tvungen att lägga in ett par vinterbilder också.
Jag vill säga till anna om du läser detta att det är något med din blogg som gör att man inte kommer ur den när man väl är inne, det slutar alltid med att man får omstarta datorn, kanske kan det bero på snön, jag vet inte, men jag vill gärna gå in på den och läsa och se dina otroliga bilder så om det är något som du kan kolla vore det bra.
Jag hade ju samma problem med ett par andra bloggar men det har jag inte längre så där berodde det troligtvis på snön, skönt för det är ju synd att inte kunna gå in på mysiga bloggar.
Ha en riktigt bra dag nu kära läsare så hör jag av mig senare efter min anställningsintervju.
P.s Om jag tar mig dit för min stackars bil frös lite igår så den står i garaget, men kära sambon har ju som tur är en som man kan låna.
KRAM LENA



4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder du bjuder på här och i dina inlägg här nedan!

    Ha en bra nyårsafton!
    GOTT NYTT ÅR!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Mysig blogg du har, mitt första besök men inte det sista!
    Mycket fina foton.
    Här i Göteborgstrakten har vi "bara" -10 grader kallt!
    Men vackert är det ute.

    Gott nytt år,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. ojojoj så kaldt hos deg,brrrr....
    ikke så kaldt her,
    men å nydelig vakker naturen blir i kulde og snø.vakre bilder hos deg,
    nydelig din venninne hadde pyntet,helt i min stil,
    skjønne engler.
    ønsker deg en nydelig kveld.
    å du ..tusen takk for hyggelig hilsen hos meg..klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Brrr det var kallt. Här har vi under -10 så inte lika som ni hihi. Fina änglar din vännina gör. Vill önska dig ett gott nytt år...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera