onsdag 16 december 2009

Il Divo

">



Ingen dum början på dagen va. Rösterna har de och utseendet är väl inte heller fy skam.

Jag hade tänkt ta lite vinterbilder och lägga in men naturligtvis var de suddiga, jag hoppas verkligen att tomten kommer med en kamera till mig.

Undrar om jag varit såpass snäll, är faktiskt inte riktigt säker.



Det är i alla fall väldigt vackert ute, snön ligger så fint på marken och det kommer fortfarande ner lite. Buskarna är täckta av ett tjockt lager och utebelysningen försöker ta sig igenom, det ser verkligen läckert ut.

P-e har kollat vädret för julen och det verkar som om det skulle kunna ligga kvar.



Igår hade jag en taktil behandling som jag berättade och jag njuter fortfarande av det. Känslan av att ha gjort något bra för någon annan samtidigt som man njuter av det själv. Så måste ni känna som har vågat satsa på ett eget företag och lyckas få arbeta med det man helst vill. Vilken dröm att få utföra något som man brinner för och dessutom kunna leva på det. WOW

Till Er som verkligen har funnit er grej säger jag: -Kör på ni har inget att förlora friskt vågat hälften vunnet.

Ha en bra dag kära läsare och stressa inte ihjäl er nu bara för att det är julafton om en vecka.

KRAM LENA

6 kommentarer:

  1. Ja jag hoppas bara att man hittar sin grej nån gång. Jag hade den, men tror kanske jag är färdig med den. Hmmm tänka, tänka...

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Ja, att hitta sin grej är inte lätt... Jag är ganska ombytlig av mig. Tur att jag trivs så bra med mitt jobb, så kan jag fortsätte fundera ett tag!
    Ha en bra dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. hei på deg.
    blir spennende til jul nå da,om det er et kamera til deg under tre,
    tror nok du har vært snill..
    ønsker deg en fin dag i snøen
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt när man funnit sitt plats och hittat sin grej. Samtidig så tror jag platsen kanske ändras och då måste man vara lyhörd för det. Och du...du ska veta att du är välkommen in i gemenskapen... Kramar

    SvaraRadera
  5. hej
    hittade in till dig - fina bilder.
    önskar dig allt gott, kikar gärna in igen.
    Catthie

    SvaraRadera
  6. Taktil behandling låter helt superskönt. Har inte varit på någon men har bekanta som har varit det och det har bara varit positivt.

    Ha en fin kväll nu!
    Kram Lisa

    SvaraRadera