fredag 18 december 2009

Äntligen fredag

Idag vaknade jag av en bitande kyla, den hade allt krupit inomhus också tror jag, men så har vi inga element heller.
Jag tänkte återkomma ikväll med ett längre inlägg för nu ska jag åka in tidigt till stan och tända upp på graven och sedan blir det en taktil behandling.

Jag vill bara säga att jag har lite problem med ett par bloggar. Det är Pernillas och Annas som min dator alltid hänger upp sig på och det tar alltid ca en kvart att komma ur. Undrar om Ni har en aning om vad problemet är, jag vill ju så gärna läsa era bloggar.
Själv har jag tagit bort snöeffekten eftersom jag tror att det är något problem med den men jag vet inte. Min kära sambo tror mer på någon kod i våra bloggar, ja inte vet jag.
Om någon har ideér så tar jag tacksamt emot dem eftersom jag inte vill sluta gå in på några av bloggarna, det är ju så spännande läsning.
Kram på Er så länge.

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar