fredag 4 december 2009

Fredagsmorgon

Igår morse såg det ut så här från min tomt, men tänk om man kunde återge verkligheten för solen låg på och ett tunt istäcke började breda ut sig borta vid ön och allt glittrade runt om. Det var så vackert att det fick bli dagens guldkorn och en tanke till alla dem som inte kan se det här med egna ögon.


Min ljung med tuja runtom var också helt otroligt vacker med sin frost, jag är helt faschinerad av sådant här och bara njuter av synen även om det är för kallt ibland.

För övrigt hade jag en riktigt dålig dag igår med irritation över knappt ingenting, men jag kom på varför. HORMONER, HORMONER de bara sprutar fram phu så skönt att jag kom på det.

Förresten sökte jag ett jobb igen igår, som "personlig assistent" inte så utvecklande kanske men vad gör man när kassadagarna börjar tryta.

Nu ska jag åka in till stan och tända upp graven, handla lite och sen blir det idol ikväll. Jag är så spänd över hur det ska gå. Till Lisa säger jag att nästa år kanske det är du som står där.

Ha en trevlig fredag kära läsare.

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Vackra bilder,överallt finns det små underverk i naturen...bara man tar sig tid att titta. Kramar

    SvaraRadera