torsdag 27 oktober 2011

Tänk vad en gammal kruka kan bli bra

Vet inte hur länge jag funderat på vilken typ av kruka min ena krukväxt i köksfönstret ska ha. Inte för stor inte för liten , det är en klätterväxt och ett arvegods efter min kära mormor, den får inte bli förstörd. Ja frågorna var många till jag bestämde mig för att måla om en gammal ytterkruka.

Sagt och gjort, en svamp lite gammal väggfärg ett bokmärke och liten bit spets, ja men det blev ju bra, så bra att jag är nöjd en liten stund i alla fall.









Japp och vad kostade det här kalaset då? Inte ett öre efter det är saker som redan fanns, passar min plånbok bra det.

Man måste säga som talesättet att 

"I det enkla bor det vackra"

Ha en fin dag alla kära bloggvänner därute så hörs vi snart igen.


KRAM
LENA

3 kommentarer:

  1. Gomorron
    Där står mormors krukväxt bra, du har gjort en kruka mycket finare än dom man köper. Det gäller bara och ha idéer.
    Ha en fin dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vad fin den blev Lena, där står mormors blomma bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Gokväll tjejen! Vad fin krukan är, nu är blomman i gott sällskap och förresten du med ;-) Kram Ingela

    SvaraRadera