fredag 21 oktober 2011

God fredagsmorgon kära Ni

JA idag kändes det att vintern är på gång, så kallt och mycket frost. Men vad gör det när man har värme inomhus.

Ja jag är ju arbetslös jag så för mig går dagarna i varandra, vet nästan inte vilken dag i veckan det är.

Jag går i alla fall upp tidigt varje dag, tänder några levande ljus, äter en god frukost i halvmörker. Sen är det dags för en powerwalk i 30 minuter i snabb takt, så himla nöjd efteråt, goda rutiner man kommit in i nu.

Igår var jag alldeles hög hela kvällen. Fick ett telefonsamtal från mitt förlag som bad mig korrekturläsa min barnbok en sista gång innan den går i tryck, oooooh vad underbart roligt det var.
Jag fick känna mig så stolt.
Ja så nu blir det väl till att försöka få delta i bokmässan i Karlstad när nu det är. 
Jag känner mig faktiskt så som mitt kort med affirmation på. Härlig känsla.


Nu önskar jag Er alla en riktigt skön och vilsam helg

Kram från mig

LENA 

3 kommentarer:

  1. hei.
    kaldt her å på morran, glad vi har varmepumpa på, å kan stå opp til et varmt hus,
    såå spennende med boken din da,
    gratulere så masse,
    ønsker deg en fin helg .
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Hej provar från mobben. Den gröna på bilden är jätte fin nästan så jag måste tinga den tills jag pratat med maken så han inte får en chock=)

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen anledning att vara nöjd med dig själv... visst är det en skön känsla då den kommer inifrån... Roligt när andra ger beröm helt klart... men det där inifrån, det tänker jag är något speciellt!

    Kramar till dig Lena ser ut att bli en fin dag denna söndag!

    SvaraRadera