onsdag 19 oktober 2011

Nästan så man inte vågar visa sig

Hej alla glada tjejer där ute i bloggvärlden.
Jag har nästan gått under jorden men inte riktigt.
Tänkte jag skulle göra ett försök att visa mig lite eftersom jag saknar kontakten med Er.

Har naturligtvis varit inne och kollat då och då men mer har det inte blivit.

Skulle tro att det är så i livet att allt måste vila ibland så att man kan ta tag saker med förnyade krafter.

Jag vill i alla fall berätta att jag jobbat lite här nu på slutet med en liten enkel hemsida åt mig.

Som Ni ju vet så målar jag ju i olja och kan inte säga annat än att jag gillar det skarptoch där finner jag den inre ro som jag så väl behöver.

Har lagt ut en del av mina tavlor där som man kan titta på i ett enkelt bildspel och lite annat också som jag gjort. Mer kommer framöver.

Jag har faktiskt haft två utställningar i år som båda gått väldigt bra. Ja jag har lagt ner en hel del tid på det här för att det är sånt mitt hjärta vill, skapa i harmoniska färger.
Hemsidan är nu mitt sätt att få visa mina alster och om jag skulle få sälja något så är ju det en bonus. Men i första hand är det som sagt ett sätt för mig att hålla igång ett intresse.

En liten grej till som jag lagt ner en del tid på är min barnbok om lilltomten. Jag bestämde mig till sist för att göra den på riktigt så just nu ligger den på tryckeriet och är klar inom kort.
Ska bli så in i vassen kul att se mitt eget verk i bokform.


Jag hoppas Ni har lust att titta in på min enkla hemsida någon gång och bara kika lite, men ha inte för höga förväntningar på själva sidan för den är väldigt enkel än.
Tryck bara på den gröna tavlan i högerkant så kommer Ni dit.


Jag kommer att skriva lite mer och oftare nu framöver men först ska jag nu kika runt hos mina tidigare bloggvänner.


Stor kram på Er alla tills vi hörs igen


LENA

 

4 kommentarer:

  1. Hej Lena
    Har allt tänkt på dig ibland, är ju i din stad då och då. Fast den här sommaren blev det mindre än vanligt, jag åkte till stugan själv för det mesta. Gubben har skitont i ryggen, är nån nerv som ligger i kläm. Satt och tittade länge på ditt foto men jag kan inte minnas att vi setts, för man vet ju aldrig vem man möter på stan. Roligt att du är tillbaka med bloggandet, och jätteroligt och se dina målningar. Ska bli mycket intressant och följa detta.
    Ha det gott
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. ÅÅ du Lena.. kom på nu ...att du måste säga till när boka kommer.. JAG vill nämligen köpa en då:)..Himla kul..och såå spännande.. och hemsidan.. har lite funderingar där.. var kan jag prata med dej om det tro... fb? eller.. får grunna på det:) snyggt du gjort på sidan här..vackert.. kram....Pia

    SvaraRadera
  3. Vad kul att höra ifrån dig! Jag har saknat dig! Såååå fin hemsida, och så himla rätt att göra det du vill efter många är av stress. Jag har oxå varit där och vilken tur att man blir klok med tiden! Tänkte på det där med mina bokstäver...hi,hi...plus att jag är obotlig pedagog, en inredande pedagog... inte undra på att jag har en förkärlek för bokstäver.

    Kram på dig!
    L-L

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Du har en intressant sida. Jag tänkte själv läsa till avslappningslärare en gång i tiden. Har läst annat inom hälsoområdet. Var läste du din utbildning till avslappningslärare? Du får gärna höra av dig till mig.

    Hälsningar Carola
    solsken488@yahoo.se

    SvaraRadera