onsdag 17 november 2010

Vilken besvikelse

Ja men tänk Er att Ni i efterhand får reda på att en kär bloggvän "Maliasverden" har gjort ett besök på Croconilen i Charlottenberg och Ni inte ens fick en chans att hälsa, usch o fy vad tråkigt sånt händer ju inte så ofta minsann.
Ja ja fina bilder hade hon tagit i alla fall på inredningsbutiken Hjärtliga rum som hänger ihop med vår verksamhet och det är jag tacksam för. Pssst hon smakade av vårt goda bröd ur kondisdisken också och gillade det starkt.

I morgon börjar vår julmarknad och det ska bli så spännande att se hur många som dyker upp där, tänk om Ni kunde ta Er en tur allihop vad spännande det skulle ha varit.

Nej jag måste faktiskt ta och förbereda morgondagen nu, klockan ringer ju 04.00 i morgon bitti och då är det ju skönt att vara väl förberedd.
Förresten den här lilla söta hyllan köpte jag av kära Mia "rummet för välbefinnande" den gillar jag att ha i mitt kök.


Stora kramen till Er alla

Lena

7 kommentarer:

  1. Hej Lena.. å du tack så vääääääldigt mycket för vänliga och trevliga ord i ditt förra inlägg:).. såg det först nu.. är inte så bloggvänlig just nu.. det går i perioder det där.. jag hoppas ni får en himla superdupertrevlig marknad .. och himla synd att jag inte kunde va me.. men en kan inte dele säj.. söt hylla förresten.. hon kan hon den där Mia.. Synd att du inte träffade maliasverden.. men det kommer säkert fler tillfällen.. ha de nu såå gött och slit inte ut dej.. kram..Pia..och lycka till säger jag oxå..

    SvaraRadera
  2. Det var synd att ni inte fick träffas men det kanske går fler tåg och ibland så går man om varann...
    Jättefin hylla!
    Kram & ha nu en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte på dig när jag läste Malivas inlägg. Och vilka tårtor!! Alltså du är ju superduktig, så fina har jag aldrig sett förut.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Vad synd att du missade Malivas besök, hoppas hon kommer fler gånger:)

    Vilken fin hylla du köpt!

    Ha det gott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Hei! Fant deg via Malivasverden i dag, og liker bloggen din! Vi har fra i høst en stuga som vi leier/hyrer i Fredros, og kjører derfor gjennom Charlottenberg på vei dit. Har enda ikke stoppet på Croconilen, men det er helt klart et sted vi må innom snart!
    Hvor er det julmarknad forresten? Er det nå i helgen? Vi kjører til Fredros i morgen kveld :)

    Ha en fin dag!

    Hilsen
    Nina Kristin

    SvaraRadera
  6. Hej Lena!

    Hur är det med dig? Det var tidiga morgnar. Men på något konstigt vis så ställer man in sig efter ett tag. Men trött blir man innan kvällen!!!! Till jul är du väl ändå ledig eller? Har du fast jobb nu?

    Det var ju märkligt att ni i princip gick runt varandra.

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  7. Hei Lena.....jobber du virkelig på Croconilen? JEG skal dit på tirsdag og gjøre om hele butikken....så da sees vi sikkert;o) Skal også spise lunsj hos dere nok engang. Dette var gøy....du er jo en trofast følger her hos meg, og vips...møter våre veier hverandre i akkurat Charlottenberg. Gleder meg til tirsdagen. God helg så lenge..hyggelig det du skrev om meg. Klem fra din venn Maliva

    SvaraRadera