torsdag 3 juni 2010

Svinesund

Här kommer det lite bilder från svinesund, vi tog den vägen hem när vi åkte från kusten. När jag står på en bro så här högt över vattnet blir jag alldeles knäsvag. Jag blir påmind om mina kroppsdelar från midjan och ner, gelé tror jag visst att jag har i benen också.
Vackert är det i alla fall och det spelar nog ingen roll hur man fotar för det kan ändå inte återges fullt ut på ett kort, verkligheten är ju ändå bäst.




Här kan man se den nya svinesundsbron, vi stod på den gamla och tog kort.








Här lutar jag mig lite över kanten för att fånga båten på bild och då trodde jag min sista stund var kommen, tänk om jag hade ramlat över kanten. Nej det går ju inte för räcket är högt men känslan fanns.



För övrigt så har jag jobbat idag, gick upp 04.00 och är hemma igen vid tvåtiden, jag var så trött idag att ögonen bara ville blunda när jag kom hem, så det fick de göra en stund.
I morgon ska jag jobba själv och då börjar jag vid 4-tiden tänkte jag, ja jag vet det är mitt i natten men vad gör man inte för sitt jobb.
Ja och så är det lördagsjobbande också då men det känns helt ok, kände mig mindre vilsen i skafferiet idag, fann det jag letade efter och det är ju positivt.

Ingela du funderar på när jag slutar på dagen och det är ju vid tvåtiden om jag börjar vid halv sex. Jag jobbar 8 timmar och på de timmarna har vi knappt ingen rast. Det är skönt att komma hem i tid på dagen men man är ju inte mindre trött för det förstås. Äh vad gör det huvudsaken är ju att man trivs och det gör jag.

Nu ska jag slappa till mig i soffan en stund innan John Blund kommer.
Ha en skön kväll tjejer

KRAM LENA





6 kommentarer:

  1. Hej Vännen!

    Vilka fina bilder från Svinesund! Jag fick nästan svindel när jag såg den sista bilden, hihi! (får oxå alltid gele i benen på höga höjder!)

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej rara du!
    Men vilka vackra bilder, men hujedamej så högt!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Fina bilder från Svinesund, det är riktigt högt. Nu kanske du försöker sova, du ska ju upp väldigt tidigt.
    Jätteroligt att du trivs så bra på nya jobbet.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. ååå så fine bilder dette var,jeg svimmler av bildet der du lener deg over kanten,
    så flott det er der.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Fina bilder. Hade aldrig klarat att fota båten under bron. Är så höjdrädd.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Jag som får svindel från matt kanten förstår precis hur du känner det. Det är en slags döds-skräck. men såååå vackra bilder du tagit.
    Bra jobbat!
    Elisabeth

    SvaraRadera