fredag 17 februari 2012

Nöjd med utsikten


Ja jag tänker då inte klaga på utsikten från min altan, solnedgång, dimma som stiger från isen. I mina ögon är det här konstverk som stärker själen och ger energi.
Man kan faktiskt inte tro att på andra sidan av huset finns riksväg 61 och man hör trafiken konstant.
Samma hus med två olika vyer. 


För övrigt har det varit en bra vecka. Promenader i solen och tårtbakning inför en väninnas mammas begravning. Jag hade hand om serveringen där också, skönt att känna sig behövd ibland och få göra saker man är bra på. Det var så kul att göra tårtor igen.

Jag hoppas ni haft en bra vecka också och framförallt önskar jag er en riktigt skön helg nu. Njut av vädret om det blir bra och var ute och samla kraft.

Stor kram 


LENA


6 kommentarer:

  1. Det hade jag räknat ut att du bodde i den riktningen. Med den utsikten bor du väldigt fint, så skulle jag vilja bo också. Här är det ju hus ganska tätt tyvärr. Bra jobb med tårtbaket, såna jobb är ju perfekt för dig. Jag tror många gärna köper tårtor till kalas också, du kan starta Lenas tårt-catering ju!
    Här snöar det nu, men känns ändå som lite vår i luften.
    Ha en fin dag vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Vilken vacker utsikt du har!

    Kul att du fick ett tårtuppdrag, det är ju du så bra på:)

    Ha en skön söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Sköna böna, det behövs inget cement till dig, du är så vacker som du är.
    Tack för gullig kommentar
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Underbar utsikt :)
    å missa nu inte.....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter......
    redan 97fina bloggar med
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  5. wow vilken fantastisk utsikt! Ro för själen bara att titta ut! vi önskar en fin kväll! / emelie och elin

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar utsikt ni har!!!
    Så viktigt att värdesätta det man har för det är där som vi kan samla styrka som du säger!

    Nu ska jag försöka vara lite skötsam i eftermiddag då dottern har kommit hem från skolan tänker vi ut och jogga en runda... en annan har ju faktiskt sportlov ;-)

    Kramar till dig från Ingela

    SvaraRadera